Obserwatorzy

środa, 11 października 2017

Październik z Ulą z Inką.

Witam Was

Pędzę szybciutko z kolejnym postem , żeby zatrzeć ślady po moich badziewiastych serwetkach :-)
Dziękuje Wszystkim, którzy taktownie przemilczeli moje wątpliwe talenty "szyciowe" , jak i tym którzy odważyli się co nieco napisać  :-). 

Wracamy dziś do  kartek, czyli październikowe kartki na zabawę do Uli i Inki. 

U Inki w tym miesiącu króluje srebro ze złotem 

To takie trochę niekonwencjonalne połączenie zimna z ciepłem, lub tak jak u mnie w zeszłym miesiącu czerni z bielą. Osobiście uważam  że powstaną przepiękne kartki i będzie tylko jeden problem - zrobić tym błyszczącym kartkom dobre zdjęcia.

Moja kartka jest całkowitym recyklingiem . Wykorzystałam do jej zrobienia dwie stare kartki, bazę w kolorze złotym , złoty pasek tekturki falistej, kokardkę  ze srebrnej pianki i kilka srebrnych materiałowych gwiazdek.  A z tego wszystkiego powstała taka sobie kartka.   




U Uli natomiast w tym miesiącu świąteczne dzieci 



Osobiście uwielbiam grafiki z dzieciaczkami . U mnie prosto do bólu. Dwie bardzo podobne do siebie kartki. 


Grafiki z dzieciakami stąd, umieszczone w wykrojnikowych gwiazdach. Stempel z napisami z Zielonych Kotów, do kupienia TU. Polecam fajny jest. 










I na dziś tyle, kartki październikowe mam z głowy.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i czekam z niecierpliwością na Wasze bałwanki  i kurczaki, bo coś skromniutko u mojej żabki :-(





39 komentarzy:

  1. Karteczki z dziećmi są urocze.
    Zazdroszczę Ci,że masz już potyczki ze złotem i srebrem za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Srebrno złota jest przepięknej urody w Twoim wydaniu, Aniu .
    A dzieciaki zawsze sympatycznie się prezentują. Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i udane połączenie złota i srebra :-D Dzieciaczkowe niebieskości zachwycają kolorami i grafiką :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekonwencjonalna ta pierwsza kartka, ale jaka bogata i piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta karteczka ze złotem i srebrem. A grafiki dzieciaczków urocze i karteczki w błękicie wyszły wspaniale. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki, Aniu :) Wszystkie bardzo mi się podobają, a grafiki z dzieciaczkami są cudne :) Moje karteczki dla Ciebie są właściwie gotowe, pozostaje ich sfotografowanie, co przy obecnej pogodzie nie jest łatwe :( Ale dziś lub jutro pojawią się na blogu! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cudowne karteczki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu karteczki dzieciaczkowe cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, kartki są przepiękne, a te z dzieciaczkami szczególnie. Dzieci to taki wdzięczny temat!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie, na pewno niedługo będzie wysyp kartek.;) Twoje wszystkie są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Przepiękne są wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama siebie zaskoczę, ale po raz kolejny przełamywanie utartych schematów mnie zaskakuje, nie lubię złota, a na tą pierwszą kartkę patrzę i patrzę, takie świąteczne ciepełko od niej bije... Dzieciaczki też urocze. Pozdrawiam Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bombka na błyszczącej złotem i srebrem kartce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierniczki w lukrze! tak mi się kartka Rogata kojarzy Twoja :)Bez dwóch zdań, cała błyszczy i aparat ma niezły problem, ale udało się - fotka jest super, oddaje całe piękno! Kokarda - ekstra pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, a to połączenie srebra ze złotem szczególnie mnie uwiodło, no cudo po prostu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie taka sobie ta recyklingowa, złoto-srebrna karteczka. Ona jest po prostu cudna.Świąteczne dzieciaki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki, a ta pierwsza jak dla mnie jest najlepsza!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki przygotowałaś :) Zaskoczyła mnie ta srebrno-złota, bo zawsze myślałam, że tych kolorów nie da się połączyć. A jednak się udało i wyszło bardzo ładnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne Aniu, faktycznie ta złoto-srebrna podoba mi sie najbardziej :) świetna robota Aniu! I zazdroszcze Ci ze juz zrobiłaś październikowe karteczki, ja tylko kupkę z materiałami przygotowałam i na tym sie slonczylo ale licze ze moze dzisiaj cos popchne;););) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny ten Twój recykling :)
    A karteczki z dzieciaczkami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu cudne karteczki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A kogo grafika bo przekierowanie -strona nieistnieje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki! Z dziećmi bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam, podziwiam, podziwiam!!! Są prześliczne!!! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ogromne tyły przez te rodzinne imprezy. W niedzielę kończę świętowanie i zaczynam mam nadzieję normalnie funkcjonować :) Aniu urocze są te Twoje karteczki, pierwsza jest super, a i te z dziećmi choć jak to napisałaś proste, to i tak urocze, mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne , wszystkie ale tej złoto-srebrnej to pozazdroszczę bo ja ciągle mam pustkę w głowie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Grafiki z dzieciaczkami zawsze są urocze. Ślicznie je oprawiłaś Aniu, karteczki są super. Połączenie złota ze srebrem też wyszło bardzo efektownie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anusiu kokietko - serwetki wcale nie są badziewiaste i do tej pory mnie intryguje do czego będą służyć ;D
    a kartki są jak zwykle u Ciebie piękne i pomysłowe- jak kocham recykling tak do tej pory sie nie odważyłam przygotować kartek;)
    buziaki i więcej wiary w siebie, masz rękę do szycia, trzeba tylko potrenować

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, ja jak sama wiesz, wpadłam na szybko;













    Aniu, wpadłam na szybko i na krótko;) I krótko skwituję: karteczki śliczne!!! Miłego weekendu Ci życzę i przesyłam buziaki;)



    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie sliczne. Masz pomysły Aniu, zawsze Cię podziwiam. Bardzo podoba mi się ta kartka ze złotymi kolorami, recyklingowa!

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka sobie kartka? Jejku toż ta złoto srebrna jest fantastyczna. Co jak co , ale ta właśnie bardzo mi się spodobała. Elegancka i dystyngowana. Podziwiam Cię za te wszystkie pomysły, ale Ty to już wiesz prawda? Buziaczki i pozdrowionka zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Te niebieskie kartki mają w sobie taką niesamowitą harmonię -zastanawiam się, czy to efekt koloru czy układu..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. karteczki wyszły Ci przepięknie, każda bez wyjątku:) A błyszczenie dobrze widać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, ludzie takie wytwory pokazują w necie, że nie masz co się przejmować serwetkami. Kartki z dziećmi piękne, ale ta złoto srebrna najbardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...